Przejdź do treści

Polityka prywatności

Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych

Szanowni klienci Starostwa Powiatowego w Iławie
Zgodnie z  Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
 
 
Starosta Powiatu Iławskiego informuje:
 
1. Administratorem danych osobowych klientów Starostwa Powiatowego w Iławie jest Starosta Powiatu Iławskiego z siedzibą w Iławie przy ul. Władysława Andersa 2a, tel. 89 649-07-00,
email: starostwo@powiat-ilawski.pl zwany dalej Administratorem;
Inspektorem Danych Osobowych u Administratora jest Mariusz Korpalski, e-mail: iod@powiat-ilawski.pl
2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji obowiązków i praw wynikający z ustawy
o samorządzie powiatowym oraz innych aktów prawnych określających zadania powiatu. Starostwo Powiatowe w Iławie przetwarza dane osobowe klientów, zgodnie z  art. 6 ust. 1 lit. c i e oraz art. 9 ust.1 lit. g  rozporządzenia 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
3. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
4. Klienci Starostwa Powiatowego w Iławie, których dane są przetwarzane posiadają w określonych przypadkach* prawo do:
  • żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
5. Dane osobowe klientów  nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
6. Dane osobowe klientów nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
 
Dane osobowe klientów będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów o instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazach akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

*) dotyczy przypadków gdy klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Nie można cofnąć zgodyna przetwarzanie danych, żądać usunięcia, przeniesienia danych lub ograniczenia ich przetwarzania, gdy ich przetwarzanie wynika z przepisów prawa i służy realizacji zadań w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.

Ułatwienia dostępu: